O meni  
 
 
 
Ovaj dio stranice je rezervisan za moje predstavljanje i predstavljanje posla kojim se bavim. Ovdje sam mogao napisati, kao što to neki rade, kako sam zastupnik neke strane, poznate tunerske kuće, čije mape ubacujem po 5x nižim cijenama nego u inostranstvu, ili još gore po njihovim cijenama. Ali zašto to da radim...
Zovem se Admir, rođen sam i živim u Banovićima (nedaleko od Tuzle), po zanimanju sam tehničar za računare, a inače sam veliki ljubitelj auta. Kada se to dvoje spoji, dođe se do motornog kompjutera (ECU-a).

Prvi susret sa auto dijagnostikom sam imao prije par godina kada su počeli problemi na jednom mom bivšem autu, tada sam i počeo da učim o tome iz prve ruke od jednog prijatelja koji je dugo godina radio u ovlaštenom Fiat-Alfa-Lancia servisu. Poslije sam sebi nabavio opremu za dijagnostiku, da bi mogao poništavati eventualne greške i pratiti parametre motora. Naravno vremenom se sticalo sve više i više znanja.

A sada na temu o tzv chip tuningu, remapu, chipovanju, zavisno kakav ko naziv koristi za istu stvar na koju svi misle. Razlog zbog kojeg sam se počeo baviti ovim poslom je nastao ovako.
Prije nekog vremena sam sa benzinca prešao na turbo dizela, najviše zbog potrošnje, ali i snage i mogućnosti jednostavnijeg povećanja iste samim remapom tj chipovanjem. Nakon nekog vremena čitanja po net-u utisaka ljudi koji su radili remap kod nekog profesionalca i istraživanja rada samih tih "profesionalaca", odlučio sam se da odradim remap kod jednog iskusnog majstora za to, pogotovo jer je imao dosta dobre rezultate sa motorom koji je u mom autu. Nakon urađenog remapa, vozilo je pri vožnji uz brdo i u vožnji sa više osoba u autu "vuklo" puno lakše i bolje. Međutim potrošnja se iz početka pri normalnoj vožnji činila veća nego fabrička, a to mi je poslije pređenih 1000 km potvrdila i kazaljka i board kompjuter. Problem nije bio samo u tome, dodatni obrtni moment je prikrio neke stvari, osjećaj je bio da auto bolje ubrzava, sve dok u ruke nisam uzeo štopericu i izmjerio fabričko ubrzanje kakvo je bilo i prije remapa.
Nakon toga sam odlučio da nabavim opremu za tuning, da bi isčitao tu tuniranu mapu i uporedio je sa originalnom da vidim šta je promjenjeno i zbog čega auto više troši, tako je sve i počelo.
Nakon toga sam kupio jos nekoliko mapa za svoje auto, neke su bile dobre, a jeftine, dok su neke druge bile loše i skupe, neke su davale bolja ubrzanja i normalnu potrošnju, neke manju potrošnju za 0.5-1 litar. Nakon što sam dosta naučio iz tih mapa, uradio sam sam svoju, probao je, vršio korekcije, prešao dosta kilometara da se uvjerim da neće izazvati probleme. Nakon svog vozila, počeo sam raditi vozila od prijatelja, turbo dizel motore tačnije, sve sa odličnim rezultatima, bez ikakvih štetnih posljedica. U međuvremenu sam kupio ili isčitao mape za neka druga auta, neke mape su radili profesionalci, neke ljudi koji su se tako predstavljali, nakon toga sam odlučio da i ja mogu ponuditi ljudima remap - tuning - chipovanje njihovog turbo dizel vozila, dosta kvalitetnije uz puno povoljniju cijenu.

U ponudi su motori i vozila sa kojima sam do sad imao iskustva, u budućnosti planiram u ponudu ubaciti i turbo-benzin motore novijih generacija. Atmosferci nikad neće biti u ponudi jer mi nije cilj da ljudima "prodajem maglu" za razliku od atmosferaca turbo motori daju puno bolje rezultate. U ponudi su vozila i motori koje možete naći na linku "Katalog" nakon izbora stranice o uslugama koje nudim.
Ako nekog vozila nema u ponudi, znači da nisam imao dovoljno ili nikako iskustva sa tim motorom, što ne znači da remap za to vozilo neće biti u ponudi u skorijoj budućnosti. Neću raditi vozilo za koje nije ponuđen remap, jer mi nije cilj da se učim i eksperimentišem na nečijem vozilu, da obećavam povećanja snage koja ne mogu ponuditi, sve što nudim je isprobano i u sigurnim granicama po vozilo i sve dijelove motora !!!
Ne radim šablonski mape, za svako vozilo (bez obzira što sam već radio za taj motor) se radi drugačije jer nije stanje svih motora isto da će jedna te ista mapa dati isti rezultat na motoru kod kojeg su npr. dizne ispravne 95% a turbina 80% i na motoru kod kojeg je turbina 100% ispravna a dizne 85%. Znači od copy-paste brzog tuninga nema ništa, pravljenje mape ide od 2-3 sata, u slučaju R+ tuninga to traje i duže.
Možemo izmjeriti među-ubrzanja auta prije i poslije remapa, sa štopericom i gps-om, da se uvjerite da vam nisam prodavao maglu.

U koliko ne budete zadovoljni uslugom, ne plaćate ništa !