FAQ - Česta pitanja

 
 
 
 

U ovom dijelu stranice sam pokušao odgovoriti na što više pitanja koja su vezana za tuning-remap vozila, ako postoji neko pitanje na koje ovdje niste našli odgovor, kontaktirajte me, ja ću vam rado odgovoriti u što kraćem roku.


Koja je cijena chip tuninga - remap-a ?
Cijena je 150 KM za sva vozila koja se mogu raditi preko OBD konektora, ova cijena važi za optimalni "R" remap. Za "R+" remap ili za neki custom remap idu drugačije cijene, pogledajte katalog ili me kontaktirajte. Ova cijena ne važi za auta kod kojih se mora skidati motorna elektronika i koja se rade putem BMD ili Boot Mode-a, za takva vozila cijena se uvećava od +50 KM pa na više.


Zašto je cijena "samo" 150 KM ?
Odgovor je jednostavan i iskren, nisam uložio u ovaj posao 150000 KM i ne očekujem da uloženi novac vratim preko noći, cifra koju sam uložio je solidna, ali ne tolika da bi bio bezobrazan sa cijenama. Još jedan razlog zbog kojeg je to baš 150 KM, da je cijena niža, "fušerio" bi mape kako to rade oni koji naplaćuju manje, a da je veća to bi već za situaciju kakva je u našoj državi bilo preskupo i bezobrazno.


Koliko košta isključivanje EGR ventila i DPF filtera ?
Cijena isključivanja EGR ventila je 80 KM za sva vozila na kojim se može isključiti, to podrazumjeva softversko i ako je i to potrebno, fizičko blokiranje.
Cijena softverskog isključivanja DPF filtera je od 100 KM pa na više.


Cijena rješavanja problema "hot start" tj toplog starta za VW vozila ?
Cijena je 50 KM ako se posao može odraditi preko OBD konektora.


Zašto su u ponudi samo turbo dizel motori ?
Razloga je više, ukratko na atmosfercima se ne može postići samim remapom skoro ništa, čak se i potrošnja pvećava u većini slučajeva, nije mi cilj da nekome prodajem maglu. Turbo benzince još uvijek ne radim, jer nisam skupio dovoljno iskustva, postoji šansa da ću u skorijoj budućnosti i turbo benzince novije generacije uvrstiti u ponudu.


Vozilo mi je starije od 2000.g. zašto se ne može uraditi ?
Većina vozila starijih od 2000 godine nemaju mogućnost upisivanja mapa putem OBD konektora (izuzetak su JTD motori od 105 KS) ili uopšte upisivanja, na nekim se mjenja chip itd.


Koja vozila obuhvata ponuda ?
Sve common rail i VAG PD motore.


Da li je bitna ispravnost vozila ?
Naravno, provjera prije chipovanja je obavezna, uradi se i dijagnostika na vozilu da se utvrdi ispravnost svih dijelova, jer nema smisla raditi tuning na vozilu kod kojeg je pumpa ili turbina pred crkavanjem, kod kojeg su dizne zacepljene itd. jer bi na kraju ispalo da sam vam ja pokvario već neispravno vozilo.


Koliko je chip tuning štetan i da li dobijam kakvu garanciju ?
Dobro odrađen tuning nije štetan, ali treba imati na umu da su sve komponente pod većim opterećenjem nakon remapa, pritisak turbine se blago poveća,pritisak common rail-a, ubrizgava se veća količina goriva. Štetnost tuninga se može primjetiti pri prvoj vožnji auta nakon remapa, izražene vibracije, dosta crnog dima.
Garancija koju nudim je kao i kod svih ostalih tunera, garantujem da softver tj mapa nije urađena da šteti vozilu, ne mogu vam dati garanciju na motor, turbinu, pumpu, jer ja te stvari nisam proizveo.


Zašto se na izradu mape mora čekati 2-3 sata, ako ste mom poznaniku već radili vozilo sa istim motorom ?
Mapa za svako vozilo se mora izrađivati na osnovu mape vašeg vozila,jer nemaju sva vozila isti broj elektronike. Takođe ja ne radim šablonske mape tj copy-paste, jer mapa koja je na 95% ispravnom vozilu poveća snagu za 30 KS na 90% ispravnom vozilu može dati povećanje od samo 15 KS.


Eco tuning ? Prvo naučite voziti štedljivo...
Nudim tzv Economy remap za vozila sa common rail sistemom. Ali bi svakome radije preporučio da se nauče voziti štedljivo, mjenjati brzinu u pravom trenutku u viši ili niži stepen, nego da očekuju da će remapom od 150 KM vozilo početi štediti gorivo samo od sebe.


Zašto samo turbo-dizel motori ?
Na početku sam razmišljao da radimsamo JTD motore, jer sam na tim motorima nakupio dosta iskustva i isprobao dosta stvari, ali sam se odlučio da ponudim i još neke turbo dizel motore.
Razlog zašto samo turbo dizel motori je što sam imao iskustva i vidio rezlutate na PD i common rail motorima, nagledao se dosta mapa "profesionalaca" u ovom poslu, znači radim motore gdje ću vlasniku moći sa obrazom reći o povećanju snage, a ne motore gdje ću nešto nagađati i raditi od oka !


Marke auta u ponudi ?
U ponudi su neke marke koje imaju ECU isti ili sličan autima sa kojima sam već radio, ne znači da sam radio Land Rover, ali sam imao iskustvo sa takvim ECU i znam šta mogu ponuditi.


Custom remap, veca turbina, usis intercooler ?
Radim i takvu vrstu remapa, cijena je po dogovoru, zavisno od toga šta tražite.

K&N filter ? Intercooler ? BMC CDA ?
Ukoliko želite da postavite na auto aftermarket filter ili intercooler, možete preko mene to naručiti, uzimam mali procenat ukupne vrijednosti naručenog dijela, pogotovo ako ćete kod mene raditi remap nakon što dio naručite.



U ponudi su motori i vozila sa kojima sam do sad imao iskustva, u budućnosti planiram u ponudu ubaciti i turbo-benzin motore novijih generacija. Atmosferci nikad neće biti u ponudi jer mi nije cilj da ljudima "prodajem maglu" za razliku od atmosferaca turbo motori daju puno bolje rezultate. U ponudi su vozila i motori koje možete naći na linku "Katalog" nakon izbora stranice o uslugama koje nudim.
Ako nekog vozila nema u ponudi, znači da nisam imao dovoljno ili nikako iskustva sa tim motorom, što ne znači da remap za to vozilo neće biti u ponudi u skorijoj budućnosti. Neću raditi vozilo za koje nije ponuđen remap, jer mi nije cilj da se učim i eksperimentišem na nečijem vozilu, sve što nudim je isprobano i u sigurnim granicama po vozilo i sve dijelove motora !!!

U koliko ne budete zadovoljni uslugom, ne plaćate ništa !