Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v (Almir Cigic) - Rekord BiH za prednji pogon na 402m i rekord za dizel - vrijeme auta 12.398
Detaljnije na facebook stranici



 


 

Facebook stranica



Posjetite i kontaktirajte putem Facebooka:

 

R-Tuning FB


 

BWM E60 530d 218 ks ubrzanje 80-120 km/h i 80-180 km/h
(Fabričko vs optimalni R remap)




 


Seat Leon 1.9 TDI Bosch 110 ks ubrzanje 60-80 km/h
(Fabričko vs optimalni R remap)





Nove cijene remapa za 2015 godinu i par objašnjenja


Cijene za JTD motore:
100 KM - R optimalni remap
200 KM - R+ remap

Cijene za TDI motore:
120 KM - R optimalni remap
220 KM - R+ remap

Cijene za BMW d motore:
130 KM - R optimalni remap
250 KM - R+ remap

Cijene za Opel CDTI motore Astra H:
120 KM - R optimalni remap
200 KM - R+ remap



Cijene za gore navedene grupacije vozila su snižene zato što sam u zadnjih godinu dana uradio najviše tih motora sa zadovoljnim kupcima.

Jedno objašnjenje za buduće mušterije:
-Ako za vaše auto piše da se optimalno obrtni moment povećava za 55 Nm, to znači da ćete na 2000 obrtaja dobiti 15-ak KS, jer suprotno vjerovanjima pojedinaca, turbo dizeli u većini slučajeva imaju najveću snagu na 4000 obrtaja, poboljšanje ubrzanja se dobije povećanjima između 2500-4000 obrtaja. Ako se vozilo sa 105 radi na 135 ks, 105 je fabrički imalo na 4000, ne na 2000 obrtaja, tako sa remapom nece na 2000 obrtaja imati 135 ks, za tu snagu na tim obrtajima vam treba 500 Nm obrtnog momenta.
Da bi na 2000 obrtaja dobili povećanje od +30 KS, obrtni moment bi se morao povećati na tom mjestu za preko 100 Nm !!!
Šta mislite koliko bi vam trajao set kvačila i plivajući zamajac sa takvim povećanjem ???

-Za mušterije koji su stava "ja ne vozim preko 2500 obrtaja nikad, meni treba od 1800-2300 obrtaja da povuče" može se i to odraditi, po vašoj želji raspored snage i obrtnog momenta +50 KM na cijenu remapa.

-Dodatni popust na cijene ako ćete dovesti 2 ili 3 vozila u toku 1 dana, ili više vozila u toku jedne sedmice ili mjeseca.


Ko ne zna šta da očekuje od remapa ili od optimalnog očekuje previše, neka pročita tekst na ovom link-u.


Ponuda: Alfa Romeo 1.9 JTD 16v i JTDm 16v Ducati Corse remap na 330 Nm i 170 KS




U ponudi remap kakav je uradila fabrika sa 147 Ducati Corse verzijom, cijena ovog remapa je 100 KM.
Snaga sa fabričkih 140/150 na 4000 obrtaja, ide na 170 KS na 3750 obrtaja.
Ubrzanja kakva auto treba da ima poslije remapa:
0-100 km/h - 8 sekundi (fabrički 9 s)
80-120 km/h u trećoj brzini - 5.3 sekunde (fabrički 6.5 s)
80-180 km/h - 21.5 sekundi (fabrički preko 27 s)

Na slici ispod je grafikon koji pokazuje razliku snage i obrtnog momenta kroz obrtaje fabričke mape i Ducati Corse mape:




VW Golf 4 1.9 TDI 4motion ubrzanje 40-100 km/h
(Fabričko vs optimalni R remap)





Opel Astra 1.9 CDTI Ubrzanje 0-100 i od 80-120 km/h u 3-ćoj brzini (preticanje)
(2 osobe u autu, bez naglog starta)





 

Alfa Romeo 156 1.9 JTD ubrzanje od 80-120 km/h u 4-toj brzini (preticanje)



 
Da li ste na pravom mjestu ? Snaga-vs-Obrtni moment-vs-Osjećaj

Pisanje ovog članka je bilo neizbježno. Razlog toga je što većina ljudi više želi da kupi osjećaj da im auto ide brže nego da to stvarno bude slučaj. "Možel' se kako napravit da auto povuče sa 1500 obrtaja, da manje troši, da ne bude štetno po motor i mjenjač...ja ne vozim nikad preko 2000 obrtaja..." ako ste ovog stava i ako kad vam kažem da auto mora biti ispravno kažete "sve je ok sa autom", to vaše sve OK može biti da je auto u voznom stanju, a to dal MAF ili MAP senzor ne valja, da se na crijevima od turbine preko intercoolera i usisa gubi zrak, da su dizne lose i zaprljane, turbina i usisna grana prljavi, to po većini takvih mušterija na kraju dodje na "de ti vidi u toj mapi, nisi ti to nešto napravio kako treba". Znači ako se nađete u ovome gore, niste na pravom mjestu i vama ne treba povećanje snage na autu, već samo previše pojačan obrtni moment na niskim obrtajima, ubrzanja za preticanja su vam nebitna, sigurnost po lamelu i plivajući zamajac vam je isto nebitna, a kad bi vam nešto otišlo od toga, ja bi vam sigurno bio kriv. Znači ako tražite samo osjećaj, ne bolja ubrzanja i stvarnu snagu, na pogrešnom ste mjestu !!!
Pitanje za one koji to žele, koji navodno ne voze preko 2000 obrtaja. Da li kad krenete preticati krećete npr sa 1750 obrtaja i prebacite brzinu na 2250 na pola preticanja ili to uradite kasnije ?
Ima i onih sa stavom "probao sam kod prijatelja koji je radio remap kod nekog drugog, auto puno bolje ide, kako povuče, prije 2000 obrtaja..." ili "nema ovaj tvoj remap toliko konja koliko si obećao", stručnjaci najveća snaga je i fabrički na 4000 obrtaja, ne osjeti se na 4000 obrtaja ništa, tu se jedino može uraditi dyno mjerenje ili mjerenje među-ubrzanja npr od 80-120 u 4-toj brzini da se vidi razlika.
Ima i onih koji misle ako auto na leru brzo postiže obrtaje, da je to dobro. Kod takvog remapa je samo podignut pritisak turbine na maloj količini goriva, što pravi siromašnu smjesu tj loš omjer gorivo/zrak. Omjer zraka će biti puno veći i neće biti ni malo dima na auspuhu, mušterija će biti zadovoljna time, ali se sa lošim omjerom gorivo/zrak gubi dosta na ubrzanju i na snazi ujedno. Dobar omjer goriva i zraka neće izbacivati crni dim na auspuh, a auto će ići puno brže.

 

Lijeva slika pokazuje vrstu remapa kakvu ja nudim, dok je na desnoj ono što dadne dobar osjećaj i da auto lijepi u sjedište prije 2000 obrtaja, da šlajdra u 3-ćoj i 4-toj brzini uz brdo itd. Remap koji je na desnoj slici neće imati dobra među-ubrzanja koja su bitna za preticanje, jer auto neće vući poslije 2500 obrtaja, konačna snaga na 4000 obrtaja može biti povećana za 5-6 ks umjesto za obećanih 30 a da vi to i ne primjetite, tako da kad bi probali auto sa remapom kao na desnoj slici i isto auto sa mojim remapom, mogli bi se zakleti da je moj remap slabiji za najmanje 15 ks od ovog drugog, naravno kad bi se na dyno mašini izmjerila snaga vidjeli bi koliko ste bili u krivu, ili da se mjere među-ubrzanja npr od 70-110, 80-120 u 4-toj brzini, ili najviše na ubrzanju od 80-180 km/h, razlike bi bile od 2 sekunde na ovim kraćim, do 5-6 sekundi na ovom velikom među-ubrzanju u korist mog remapa.

Zato, ako želite samo da kupite osjećaj ili vam neke stvari pod haubom nisu ispravne, nemojte trošiti i moje i svoje vrijeme !!!
 

Turbo Diesel Tuning   EGR Off / DPF Off   Unikatna cijena i garancija

 
 
   



U ponudi su 3 različite opcije za remap vašeg turbo dizel motora.
Prva opcija "R" podrazumjeva optimalno podešavanje motorne elektronike. Za 1.9 i 2.0 turbo dizel motore, optimalno povećanje je 25-30 konjskih snaga i 60-70 Nm obrtnog momenta, a za motore veće kubikaže kao 2.2-3.0 optimalno povećanje je od 35-45 konjskih snaga,a obrtni moment se podiže do 85 Nm.
Druga opcija "R+" uključuje remap motorne elektronike, bez ikakvih promjena dijelova motora, sa većim pomjeranjem granica, ali i dalje u sigurnosnim granicama za turbinu, pumpu, plivajući zamajac itd. Za ovu vrstu remapa se ne primjenjuje cijena od 150 KM !
Treća opcija bi bio "Economy" remap, radi uštede goriva, ovu opciju nudim za sve common rail motore.
Vozila koja se rade su turbo dizel vozila proizvedena od 2000.godina i novija. Na linku "Usluge" možete vidjete katalog vozila koja se mogu raditi.
Ako imate problema sa EGR ventilom, DPF filterom, ili vrućim startom na VW motorima, ovi problemi mogu biti riješeni, za rješavanje nekih problema dovoljno je softversko rješenje, dok je u nekim situacijama kod EGR ventila potrebno i fizičko blokiranje. Što se tiče DPF filtera, u tom slučaju se mora odraditi i fizičko odstranjivanje i softversko isključivanje istog.
Isključivanje EGR ventila košta 80 KM, za hot start i DPF off cijene na upit.

Dijagnostika, utvrđivanje kvara, iščitavanje stvarne kilometraže i resetovanje grešaka. Trajno brisanje grešaka iz ECU-a.
Cijene su povoljne, kontaktirajte za cijene usluge koja vam treba, napomenite naziv vozila.

Unikatna cijena, od 150 KM, tuninga važi za "R" tuning tj optimalno povećanje snage i obrtnog momenta. Cijene za R+ tuning su različite, osim za JTD motore za koje je cijena R+ tuninga 250 KM.
Vozila za koje važi cijena od 150 KM su sva vozila proizvedena poslije 2000.g. i vozila kod kojih se upisivanje i čitanje mapa može vršiti preko OBD porta. Za vozila koja se moraju raditi putem BDM je druga cijena.
Ako vam se poslije remapa ne svidi kako se vozilo ponaša, vraća vam se fabrička mapa, ne plaćate ništa!
Korekcije mape su moguće 15 dana nakon dana remapa, povrat novca takođe, ali za povrat novca mora postojati opravdan razlog.
Vraćanje fabričke mape je besplatno u periodu od 1 godinu poslije remapa.

 


  Popust na R+ tuning za JTD i JTDm Fiat/Alfa/Lancia  
   
     
   

Fiat Stilo 1.9 JTD 8v
115 -> 160 KS
255 -> 350 Nm

Fiat Stilo 1.9 JTD mjet 16v
140 -> 185 KS
305 -> 390 Nm

Fiat Punto 1.9 JTD
85 -> 135 KS
196 -> 295 Nm

 

 
Alfa 147 1.9 JTDm 8v
120 -> 170 KS
280 -> 360 Nm

Alfa 147/156 1.9JTD 16v
140 -> 185 KS
305 -> 390 Nm

Alfa 156/166 2.4 8v
136/150 -> 175/195 KS
310 -> 380 Nm

Alfa 156/166 2.4 mjet 20v
175 -> 225 KS
385 -> 480 Nm


 
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
150 -> 200 KS
320 -> 410 Nm

Alfa 2.0 JTDm
170 -> 215 KS
360 -> 460 Nm

Alfa 2.4 JTDm
200/210 -> 240/250 KS
400 -> 470/500 Nm