Turbo Diesel Tuning   EGR Off / DPF Off   Auto dijagnostika i poništavanje grešaka

 
 
   



U ponudi su 2 različite opcije za remap vašeg turbo dizel motora.
Prva opcija "R" podrazumjeva optimalno podešavanje motorne elektronike. Za 1.9 i 2.0 turbo dizel motore, optimalno povećanje je 25-30 konjskih snaga i 60-70 Nm obrtnog momenta, a za motore veće kubikaže kao 2.2-3.0 optimalno povećanje je od 35-45 konjskih snaga,a obrtni moment se podiže do 85 Nm.
Druga opcija "R+" uključuje remap motorne elektronike, bez ikakvih promjena dijelova motora, sa većim pomjeranjem granica, ali i dalje u sigurnosnim granicama za turbinu, pumpu, plivajući zamajac itd. Za ovu vrstu remapa se ne primjenjuje cijena od 150 KM !
Vozila koja se rade su turbo dizel vozila proizvedena od 2000.godina i novija. Na linku "Usluge" možete vidjete katalog vozila koja se mogu raditi.
Ako imate problema sa EGR ventilom, DPF filterom, ili vrućim startom na VW motorima, ovi problemi mogu biti riješeni, za rješavanje nekih problema dovoljno je softversko rješenje, dok je u nekim situacijama kod EGR ventila potrebno i fizičko blokiranje. Što se tiče DPF filtera, u tom slučaju se mora odraditi i fizičko odstranjivanje i softversko isključivanje istog.
Isključivanje EGR ventila košta 80 KM, za hot start i DPF off cijene na upit.

Dijagnostika, utvrđivanje kvara, iščitavanje stvarne kilometraže i resetovanje grešaka. Trajno brisanje grešaka iz ECU-a.
Cijene su povoljne, kontaktirajte za cijene usluge koja vam treba, napomenite naziv vozila.

Auto dijagnostika za vozila, utvrđivanje kvara, isčitavanje originalne kilometraže, resetovanje grešaka, poništavanje servisnih intervala itd.
Detaljna auto dijagnostika za Fiat-Alfa-Lancia vozila, kao i za VAG grupaciju vozila,
Uskoro u ponudi detaljna auto dijagnostika i isčitavanje kilometraže za BMW vozila.

 

Katalog ponuda za turbo dizel vozila